wtorek, 22 maja 2012

TAG: 11 pytań

Zostałam oTAGowana przez martaa - magdaa ;)
Dziękuję i przepraszam, że dopiero teraz na niego odpowiadam ;)



Zasady:
1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez "Tagera", odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
2. Następnie wybieramy 11 osób, które tagujemy i zamieszczamy linki do nich.
3. Tworzymy 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby oTAGowane.
4. Powiadamiamy osoby przez Ciebie wybrane ze zostały oTAGowane.
5. Dajemy TAG osobom , które jeszcze go nie miały.



1.Co porabiasz na codzień  uczysz sie,pracujesz) ?
 Na codzień jeszcze studiuję na 4 roku ;)

2.Twój ulubiony blog ( nie koniecznie kosmetyczny).
Nie mam takiego, jest dużo blogów które mi się podobają więc ciężko je do siebie porównywać. Ale fajne są blogi kulinarne mmm ;)

3.Ile czasu dziennie spędzasz nad blogiem?
Ojj zaniedbuje swojego bloga, więc dużo czasu mu nie poświęcam. Ale mam nadzieję, że to się zmieni.

4.Co Cię najbardziej relaksuje?
Dłuuuugi sen ;)

5.Wymarzone miejsce na wakacje?
Ciepłe kraje, tylko ja szum morza, plaża i pyszne orzeźwiające drinki ;)
A tak konkretniej to może Wyspy Kanaryjskie albo Cypr. 

6. Wolisz buty płaskie czy na obcasie?
Oczywiście, że wolę buty na obcasie. Dodają kobiecie pewności siebie , całkiem inaczej wyglądamy zwłaszcza wtedy gdy nie stałyśmy w kolejce po wzrost ;)

7. Włosy proste czy loki?
Zależy od nastroju, ale teraz mam proste.

8. Ulubiony tusz do rzęs?
Jeszcze takiego nie posiadam.

9. Wolisz kosmetyki pielęgnacyjne czy kolorowe?
 Raczej kolorowe.

10. Co sądzisz o kosmetykach azjatyckich?
Nie miałam okazji takich próbować, więc nie mam o nich wyrobionej opinii.

11.Twoje największe marzenie?
Tajemnica ;) bo się nie spełni.


TAGuję:


Pytania :
1. Pierwsza rzecz jaką robisz po przebudzeniu?
2. Jak zwracasz uwagę mężczyzny który Ci się podoba?
3. Tajniki szybkiego makijażu?
4. Czy jesteś dumna ze swojego dotychczasowego życia?
5. Co byś zrobiła gdybyś wygrała milion?
6. Co lubisz robić w wolnej chwili?
7. Masz jakieś swoje ulubione książki, które mogłabyś czytać wielokrotnie?
8. Wymarzona pora roku na Twój ślub i dlaczego?
9. Jacy mężczyźni przyciągają Twoją uwagę?
10. Ile masz lat?
11. Twoja ulubiona potrawa z dzieciństwa?
 
 Zapraszam do zabawy wszystkich tych którzy nie brali udziału w tym TAGu, jeśli kogoś oTAGowałam kto już ten TAG robił to z góry przepraszam ;)

2 komentarze:

  1. Dziękuję za otagowanie, ale już robiłam ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, co do 3 punktu, coś Cię tu mało...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...