środa, 28 stycznia 2015

MAXFACTOR Smooth Effect Foundation - lubię czy nie?

Recenzja tego podkładu miała być już bardzo dawno. Niestety nim się obejrzałam to podkład został wycofany...
Nie ma go już w sklepach. Może jeszcze ktoś ma go w zapasach i chce skorzystać z mojej opinii to będzie mi miło. 

Dużo się nad nim rozwodzić nie będę. Będzie krótko i na temat.
...To był mój podkład idealny. Mimo, że dość nawilżający to był moim numerem 1 latem. Idealnie wtapiał się w skórę. Nie spływał po mnie jak roztopiony tłuszcz...miał idealne dla mnie krycie. Nawet minimalna ilość podkładu  była wystarczająca na całą twarz.
Był bardzo wydajny, a płynna konsystencja była dla mnie złotym środkiem. Podkład nie robił smug, nie rolował się i nigdy się nie łuszczył.
Nie wiem dlaczego został wycofany :( został mi tylko jeden w zapasach, nie wiem co znajdę w zamian tego bo już raz próbowałam i niestety miłości nie było :(
Jeśli któraś z Was używała tego i dorwała jakiś inny zamiennik to z chęcią dowiem się jaki i wtedy wypróbuję.


Od producenta:
Kryjąco - nawilżający podkład do twarzy. Sekret perfekcyjnego krycia Smooth Effect Foundation leży w formule SkinTone zawierającej substancje silnie nawilżające. To właśnie dzięki intensywnemu nawilżeniu skóra staje się idealnie gładka. Pigmenty matujące pozwalają natomiast na zamaskowanie wszelkich niedoskonałości - takich, jak rozszerzone pory czy przebarwienia. Teraz cera będzie świeższa i bardziej promienna niż kiedykolwiek. Smooth Effect Foundation jest odpowiedni również dla kobiet z wrażliwą cerą oraz dla osób z trądzikiem, ponieważ jego formuła nie blokuje porów. Podkład jest dostępny w szerokiej gamie kolorystycznej, która podkreśli i wyrówna każdy odcień skóry.

Pojemność:
30ml

Cena:
ok 45zł



!!! WYCOFANY !!!

Miałyście go?
Polecacie coś podobnego do tego?





13 komentarzy:

  1. ciekawe czemu firmy wycofują dobre kosmetyki, jest to dla mnie jakies dziwne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia. To już mój kolejny wycofany produkt :/
      Zastanawiam sie nad utworzeniem bazy produktów wycofanych...

      Usuń
  2. Ten i chyba to był Rimmel w żelu były moje ulubione :( oba wycofane

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest dostępny w drogerii ekobieca :) Ostatnio coś tam przeglądałam i rzucił mi się w oczy. http://www.ekobieca.pl/product-pol-13732-Max-Factor-Smooth-Effect-Foundation-Podklad-do-twarzy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rok go szukałam w drogeriach...każdy mówił, że niestety wycofany. W takim razie widzę, że ekobieca ma zapasy bo w innych sklepach brak :/ dziękuję Ci kochana :* :* na dodatek jaki tani :) super

      Usuń
    2. Nie ma za co :) Cieszę się, że mogłam pomóc :)

      Usuń
  4. Nie miałam go ale często tak jest że wycofują perełki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeszperaj jeszcze allegro- może być :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasował mi ten podkład. I cenę miał fajną. I kolory. W sumie szkoda, że go wycofali.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam go ale większość osób go na prawdę chwaliło, podobnie jak Ty więc jak to bywa..szczęście przeszło mi koło nosa..

    OdpowiedzUsuń
  8. przyznaję, ze nawet go nie pamiętam..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...