niedziela, 9 grudnia 2012

Moja kolekcja Jolly Jewels GOLDEN ROSE :)) + recenzja


Jolly Jewels - prawie jak brylanty :)

To kolekcja przepięknych lakierów w których zakochałam się od pierwszego spojrzenia. 
Są tak śliczne, że nie da się przejść obok nich niezauważalnie. Robią ogromne wrażenie na każdej osobie. Co lepsze widać je już na odległość, bardzo się święcą, błyszczą i mienią. Wyglądają jak taka biżuteria na kobiecych dłoniach. Każdy ma swój niepowtarzalny urok i nie da się powiedzieć, który tak naprawdę jest najładniejszy, bo każdy ma coś co przyciąga.


Wadą tych lakierów jest cena, dość wysoka moim zdaniem, ale od czasu do czasu można sobie pozwolić na odrobinę "luksusu". Może nie każdemu podobają się takie lakiery - dość rzucające się w oczy, ale mi osobiście przypadły do gustu i jestem zadowolona z tego zakupu. 
Każdy z nich wbrew pozorom ma inną konsystencję. Jedne są rzadkie i super się je nakłada inne zaś bardzo szybko gęstnieją i ciężko się nimi operuje. Lakier z brokatem osadza się dość obficie na pędzelku i jak szybko nie rozprowadzimy tego na paznokciu to potrafi nam wyjść taka górka, którą potem trzeba przyklepać hehe - miałam tak z lakierem nr 117 i 106. Cześć z tych lakierów ma maluteńkie drobinki brokatu, inne mają większe i to właśnie z tymi większymi jest problem. Dlatego umiejętnie trzeba się z nimi obchodzić. Dużym plusem tych lakierów jest bardzo szybkie schnięcie. Dosłownie po chwili lakiery są już suche, co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem bo takie lakiery praktycznie zawsze długo wysychają...a tu miła niespodzianka.
Osobiście ja zawsze daje 2 warstwy tych lakierów, żeby było lepsze krycie i wtedy jakoś lakier jest wyraźniejszy. Na zakończenie trzeba pamiętać żeby przykryć pazurki jakimś topem, bo brokaciki potrafią lekko się zadzierać, więc najlepiej użyć coś w stylu "żelu tak jak na tipsy". 
Osobiście polecam TOP COAT - GEL LOOK z GOLDEN ROSE kosztuje 8.90zł i mamy po nim efekt żelowych paznokci. 
No i na zakończenie jak to bywa z brokatami ciężko je zmyć :// niestety, ale jest sposób na nie...wystarczy najpierw jako bazę na paznokcie użyć bazę PEEL OFF ponoć ta z Essence jest całkiem dobra i kosztuje jakieś 10,00zł. Ja osobiście jestem na kuracji NAIL TEKiem i zawsze daję ich bazę, a potem jak chce zmienić lakier to po prostu odrywam lakier z płytki paznokcia i schodzi płatkami. Tej bazy z Essence osobiście nie używałam, ale słyszałam, że jest dobra.

 


Które cudeńka chciałybyście jeszcze zobaczyć, bo nie wszystkie pokazywałam...chyba, że już macie ich dość? :)

27 komentarzy:

  1. Wszystkie są piękne, ale 115 to moim zdaniem zdecydowany król tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja to sama nie wiem, który jest najładniejszy :D

      Usuń
  2. w buteleczkach wszystkie mi się podobają
    ale już u dziewczyn na pazurkach straciły swój urok,
    zawiodły mnie te lakiery troszkę...
    ale czekam na swatche, może któryś trafi w me serce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka z nich już pokazywałam u siebie :)
      Teraz nie mogę się zdecydować, który jeszcze Wam pokazać...

      Usuń
  3. Wszystkie piękne - szkoda, że cenowo nie na moją kieszeń :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dziś skusiłam się jeszcze na trzy :P Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. no piękna kolekcja, a ja nie mam ani jednego;/

    OdpowiedzUsuń
  6. skusiłam się na 103 i 106 i ten pierwszy jest moim ulubieńcem :)
    Pokaż proszę 105 i 107!

    OdpowiedzUsuń
  7. sa przepiękne a ja ich nigdzie nie moge dostac,
    boskei zdj ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to bym z checia wszystkie przygarnęła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja bardzo chciałabym zobaczyć złoty, bo przymierzam się do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro pokaże złoty bo zaraz zamierzam nim pomalować pazurki :))

      Usuń
  10. przepiękne, marzę szczególnie o 115 i 107. Niestety, pani z jedynej drogerii w jakiej znalazłam lakiery GR powiedziała, że nie słyszała o żadnych nowościach :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zamówić sobie na allegro, albo na stronie producenta http://www.goldenrose.pl/, albo poszukać sklep firmowy GOLDEN ROSE u siebie :)

      Usuń
  11. O jaki zbiór zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne kolory, aż ciężko było mi się oderwać, aby przeczytać recenzję ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. ulala ile lakierów:)

    ładny nowy banerek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, musiałam coś zmienić bo mnie troszkę drażnił tamten baner. Mam nadzieję, że ten nie jest za słodki?

      Usuń
  14. 105 i 107 są moimi faworytami:D chociaż jeszcze żadnego goldenka z tej serii nie testowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zamówiłam właśnie 115, mam nadzieję że będzie cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne :)

    Czas iść jutro na ich poszukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kolekcja :)
    Niestety trwałość fatalna.

    OdpowiedzUsuń
  18. zobaczyłabym je na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...