środa, 28 stycznia 2015

Wzloty, upadki, powroty...co robić?

Dawno mnie tu nie było...nie wiem czy ktoś tu jeszcze pozostał :(( 

Miło by było gdyby jednak ktoś chciał zaglądać i czytać mojego bloga nadal.
Ostatnio wracam tu z ogromnym sentymentem i zastanawiam się co tu robić...czy wrócić na stałe czy usunąć bloga. 
Jeśli wrócę to nie wiem z jaką częstotliwością będą ukazywały się moje posty. Usunąć troszke mi szkoda bo dużo pracy włożyłam w stworzenie tego wszystkiego, a lubię czasem wracać do starych postów.

Z innej strony mam kilka nowych pomysłów...
Po pierwsze chcę przekształcić blog w coś bardziej życiowego...nie samymi kosmetykami człowiek żyje, a z chęcią podzielę się innymi rzeczami z Wami. 
Już jakiś czas temu dodałam zakładkę (Nie)polecam - Kulinarnie...nie wiem czy tam ktoś zagląda. Z racji, że nie mam teraz czasu na "podróżowanie" i sprawdzanie co warto polecić, a co nie to ta zakładka nie będzie zbyt często uzupełniana. Jak tylko będę miała coś ciekawego do pokazania to na pewno w tej zakładce tego nie zabraknie :)
Po drugie marzę o odświeżeniu bloga...nowy wygląd, układ, może nowy baner...sama jeszcze nie wiem...ale dotego jest mi niestety potrzebna pomoc kogoś bardziej zorientowanego w tym temacie, a nie takiego laika jak ja :D może ktoś pomoże?? 

A kolejnym pomysłem na który teraz wpadłam to stworzenie Bazy kosmetyków wycofanych...myślę, że to by był dobry pomysł (ja systematycznie będę umieszczała własne produkty, a Was będę prosiła o zgłaszanie mi swoich wycofanych produktów - wtedy powstanie duża baza).
Sama kilka dni temu szukałam mojego cieniowego ulubieńca i jak się okazało nie ma go już w sprzedaży. To już mój trzeci produkt zaraz po farbie i podkładzie, którego już nigdy nie zobaczę. 
Może to dobry pomysł...wtedy każdy będzie mógł sobie sprawdzić czy coś co poszukuje jest jeszcze dostępne na rynku czy też już nie...co o tym myślicie? 
Liczę na Wasze sugestie :)


Pozdrawiam wszystkich którzy ze mna zostali 
Buziaczki Robaczki :* :* 

Czekam na Wasze komentarze ;)


9 komentarzy:

  1. Baza kosmetyków wycofanych to świetny pomysł :) Ja ze swojej strony mogę już powiedzieć, że świetnym kosmetykiem była emulsja do mycia twarzy z Alterry z dziką różą (a jaki piękny zapach!) i niestety wycofali :( Czy krem Eva naturia nawilżający :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz zdjęcia i dokładne nazwy to poproszę o wysłanie na maila :) umieszczę je w bazie :)

      Usuń
  2. Ja Cię mam nadal w obserwowanych, więc nic się nie zmieniło i nadal będę czytać Twoje posty;) Pomysł z bazą wycofanych kosmetyków jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie usuwaj, bd czytać :))) a od wyglądu czy banerków polecam Asię z bloga: vejjs.blogspot.com :)) Klikaj do niej ! :* Czekam na posty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Cię w obserwowanych więc spokojnie będę czytała to co się pojawi:) Sama myślałam o skasowaniu swojego bloga ale mi szkoda. Dodaję więc posty raz na miesiąc lub raz na dwa i blog istnieje dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ej jestem jestem i czekałam na Ciebie :D pięknie wyglądasz :) baza to świetny pomysł- jak coś mi przyjdzie do głowy to napiszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale Cię rozumiem. Mój blog padł rok temu i nie miałam zupełnie czasu ani serca do tego żeby dalej go prowadzić. 2014 był szalonym rokiem w moim życiu:) Każdego dnia zastanawiam się teraz czy coś napisać...ale co? Jak zacząć znowu? Też przestałam żyć tylko kosmetykami, ale jak przekształcić blog na coś innego? Może po prostu raz na jakiś czas w życiu niektórych z nas pojawia się taki moment... Podniosło mnie na duchu to, że nie tylko ja mam takie rozterki i jestem blogowym leniuszkiem;) Trzymam kciuki za powrót i pozytywne zmiany:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...