sobota, 24 listopada 2012

TAG: Moje blogowe sekrety

Zostałam oTAGowana przez Bellitke z http://bellitkaa.blogspot.com/
Dziękuję Kochana ;)




1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę od 
Za rzadko publikuję posty :((

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Bardzo często, praktycznie co chwilę odświeżam stronę i sprawdzam czy coś nowego się nie pojawiło :) a jeśli chodzi czy robię to w pierwszej kolejności to powiem, że ostatnio tak. Włączę komputer i wchodzę na bloga a potem poczta. Wcześniej mi się to nie zdarzało - z lenistwa :D

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Co nieco wiedzą, ale chyba nie są dogłębnie uświadomieni o co w tym chodzi i co to jest.

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
Uwielbiam oglądać makijaże innych dziewczyn, zazdroszczę talentu. 
Lubię też posty kulinarne :)) zwłaszcza jak jest dużo zdjęć np pysznych torcików, sałateczek itp.

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Zazdroszczę im talentu np do nienagannych makijaży oraz ciekawych pomysłów na różne stylizacje.

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Nie zdarzyło mi się. 
7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Niestety tak :D

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Tryb życia i nieustanne siedzenie przed komputerem :P
Oprócz tego mam teraz tyle kosmetyków kupionych po promocjach (no bo na jednym blogu info o takiej promocji, na innym o innej promocji) więc niedługo chyba zacznę je jeść :D

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Pomysł nadchodzi razem z weną, którą dostaje po przebudzeniu lub nie :D Od razu wtedy wiem co np pisać. Raz się obudziłam patrzyłam w sufit i już w głowie układałam sobie co napisze w poście.

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
Usunąć może nie, ale czasami mam chwile zwątpienia, że się nie nadaje do tego, że jest tyle innych fajnych blogów, że na mojego i tak nikt nie patrzy więc po to mi to wszystko...

Dodatkowe pytanie:
11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Po pierwsze kopiowanie zdjęć czysto z samego internetu, każdy tak może zrobić i wtedy nawet nie wiemy czy dana osoba kupiła taki produkt i testowała na sobie.
Po drugie podejście do współprac, dziewczyny biorą wszystko do testowania co tylko mogą. Jak dla mnie złe podejście, bo widać wtedy, że zależy im tylko na "obłowieniu się", a nie na blogowaniu z czystej przyjemności i zamiłowania. Albo też spotkania blogerek na które np dziewczyny jadą tylko po to by dostać kosmetyki i tyle - takie wymuszanie. Wtedy cała blogosfera traci na wartości :)

 Ja już raczej nie TAGuję nikogo konkretnego bo każdy ma już ten TAG dawno za sobą tylko ja się dopiero teraz obudziłam i nadrabiam zaległości, ale jeśli trafi się osoba, która jeszcze nie miała okazji zmierzyć się z tym TAGiem to zapraszam :))

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...