środa, 7 sierpnia 2013

Przyspieszacz do opalania - Masło kakaowe ZIAJA

Od producenta:
Innowacyjny preparat przeznaczony do każdego rodzaju skóry.  Polecany szczególnie przed opalaniem, także w solarium, bez ograniczeń wieku.

 Działanie:
  • przyspiesza proces opalania się skóry,
  • doskonale poprawia naturalny koloryt,
  •  lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości naskórka,
  • zapobiega nadmiernej utracie wody.
DZIAŁANIE
• przyspiesza proces opalania się skóry
• doskonale poprawia naturalny koloryt
• lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości naskórka
• zapobiega nadmiernej utracie wody - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1611,maslo-kakaowe-spray#sthash.Qr8vqSRl.dpuf
DZIAŁANIE
• przyspiesza proces opalania się skóry
• doskonale poprawia naturalny koloryt
• lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości naskórka
• zapobiega nadmiernej utracie wody - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1611,maslo-kakaowe-spray#sthash.Qr8vqSRl.dpuf
DZIAŁANIE
• przyspiesza proces opalania się skóry
• doskonale poprawia naturalny koloryt
• lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości naskórka
• zapobiega nadmiernej utracie wody - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1611,maslo-kakaowe-spray#sthash.Qr8vqSRl.dpuf
DZIAŁANIE
• przyspiesza proces opalania się skóry
• doskonale poprawia naturalny koloryt
• lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości naskórka
• zapobiega nadmiernej utracie wody - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1611,maslo-kakaowe-spray#sthash.Qr8vqSRl.dpuf
Ilość:
100ml

Cena:
10zł


Od kilku lat masło kakaowe gości w mojej kosmetyczce. Zawsze chciałam być mocno opalona przy minimum wysiłku na słońcu. Nie oszukujmy się jedni lubią wylegiwać się na słońcu inni już po 5 minutach mają dość. Kiedyś gdy byłam młodsza co jakiś czas...tak co 10 minut pytałam czy już coś na mnie widać i jestem już opalona :D Mimo, że lubię słońce to wkurzam się, że tak powoli się opalam. Dlatego tez pewnego dnia kupiłam przyspieszacz z ZIAJI. 

To niezastąpiony preparat przyspieszający opalanie, który naprawdę działa. Na początku sceptycznie do niego podchodziłam, nie wierzyłam, że faktycznie może działać. Zazwyczaj używam go tylko podczas wizyt w solarium, przyspiesza opalanie już przy pierwszym razie i wyrównuje koloryt skóry. Bardzo lubię ten spray mimo, że jest bardzo tłusty. Niestety po aplikacji na ciało, po opalaniu na solarium mamy tłustą skórę i do końca nie da się go wytrzeć z ciała. Ale za to daje efekty. Moja skóra opala się zawsze na brąz, nigdy nie opalam się na czerwono. Ma bardzo przyjemny kakaowy zapach. Nie jest to sztuczny zapach, mimo, że jest dość intensywny.
Preparat jest bardzo rzadkiej konsystencji - taki olejek w sprayu. Jest przeźroczysty, nie plami ubrań jedynie tłuści. Bardzo nawilża skórę i pozostawia na skórze przyjemny zapach. Uważam, że spray to dobre rozwiązanie gdyż wystarczy spryskać ciało i nie trzeba używać balsamów i kremów przed opalaniem w solarium, czy też na słońcu bo szkoda czasu na dokładne smarowanie. Możemy tylko spryskać i zostawić go na ciele, jak ktoś chce może po spryskaniu go jeszcze rozsmarować, ale nie uważam żeby to było konieczne. Preparat jest bardzo wydajny. Cena również nie jest wygórowana. Ja go z czystym sumieniem polecam każdemu :))


Lubicie?
Używacie?
Czy nie preferujecie wspomagaczy?



21 komentarzy:

  1. Dużo dobrego o nim słyszałam i też muszę go kupić

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj go kupiłam :D Z racji tego, że mam urlopik muszę się trochę poopalać a mi to przychodzi z trudem. O tym przyspieszaczu czytałam nie raz i myślę, że wart jest zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam i uwielbiam, mysle że duzo ludzi go lubi sam fakt - opalam się a wokół co druga osoba się nim psika :P

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę wreszcie go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię sobie czasem pomóc przy opalaniu, ale jeszcze tego nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda ciekawie, ale nie zniosłabym chyba tego, że jest tłusty ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz wypróbować :) zresztą to tak jak byś smarowała się olejkiem do opalania

      Usuń
  7. Kiedyś go miałam i nieźle się z nim załatwiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetny i do tego ślicznie pachnie. Mam też masło z tej serii i tez jest cudowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zapach dla mnie mógłby być inny ale cóż dobry i taki :)

      Usuń
  9. Zgadzam się, że działa i dlatego go lubię, ale nie zauważyłaś może, że wysusza skórę? A może tylko moja skóra tak reaguje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie. Kupilam maslo kakaowe do opalania pare lat temu, jestem z niego bardzo zadowolona, swietnie pachnie i daje cudowny rezultat po opalaniu. Problem jest w tym ze juz mi sie skonczyl. Mieszkam w Dani i mie mam mozliwosci kupna. W Dani så tylko produkty do opalanie z wysokim faktoren :-(. Bylabym bardzo wdzieczna gdyby byla mozliwosc wysylki.Serdecznie pozdrawiam Ewa Pedersen

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...