sobota, 28 grudnia 2013

Prezenty, prezenciki i inne ciekawostki grudnia


W tym roku byłam grzeczna :) i pod choinką znalazłam fajne rzeczy.
Ktoś tu chyba chce żebym zaczęła piec :D


 A to moja grudniowa kolekcja książek.
Jest co czytać :)


No i reszta moich grudniowych ciekawostek.


Czas na przepisanie sobie wszystkich ciekawych przepisów :)


Mój "Nowy" przydatny gadżet :)



Moja wygrana w konkursie :)
Teraz już mam wszystko - można ćwiczyć. Jest motywacja :)


Na zakończenie mój nowy kalendarz na 2014 Rok :)  Trzeba zacząć go zapisywać :D
Uwielbiam mieć wszystko w jednym miejscu zapisane (pedantyzm :D )



Buziaczki :* :*
Malinka


20 komentarzy:

  1. O, nikt nie pomyślał, żeby podarować mi kalendarz, ale chyba kupię sobie sama :P mnóstwo czytania, na szczęście nie moje gatunki, więc nie zazdroszczę chociaż tego. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarz kupiłam sobie sama :) tyle chodziłam za jakimś fajnym, ale jak zobaczyłam cenę 80 zł to się przeraziłam i w końcu kupiłam złoty :)

      Usuń
  2. ile książek, super prezenty

    OdpowiedzUsuń
  3. ile książek! a napis na zeszycie do przepisów cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile wspaniałości ;)
    Faktycznie będziesz miała teraz co czytać - tytuły ciekawe, może na jakiś z tych pozycji się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile nowości! ile książek! a koszula do ćwiczen świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lakierki my secrec mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenty! Ciekawią mnie te książki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałości ! ;) JA też lubię takie kalendarze !! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiśnika zazdroszczę! ja go już nie zastałam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile dobroci, szczególnie lakiery! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lakiery cudne ;)
    i ile fajnych książek ahhh
    idealne na zimowe wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rany, jak ja lubię kupować książki! Jackie czy Marilyn i Damy upadłe chętnie bym przeczytała!

    OdpowiedzUsuń
  13. Książkę 'Max Factor" mam w planach zakupowych;p

    OdpowiedzUsuń
  14. A może recenzje książek? Ja niestety sama sobie musiałam zamówić Jackie czy Marylin, ale jako wielbicielka mm nie mogłam odpuścić ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach Grace jest bardzo ładny. Mam nadzieję, ze będziesz zadowolona z kremu do ciała- u mnie sprawdza się super. Przepiśnik i kalendarz sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne prezenty:) podziel się książkami:P ja bez kalendarza nie żyję- zapomniałabym po 1/3 ważniejszych spraw do załatwienia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...