poniedziałek, 2 grudnia 2013

UPADŁE DAMY II RP - Makijaż inspirowany Małgorzatą Genzlerową

Dzisiaj mam dla Was inspirację makijażową - czyli mój pierwszy makijaż na blogu. Nigdy nie potrafiłam ich pokazywać tutaj i nie wiem jak je odbierzecie - aż się troszeczkę boję. Mam nadzieję, że mnie nikt nie zjedzie z góry na dół. Starałam się jak mogłam, a do tego jeszcze pora roku w której brak odpowiedniego światła :(

Inspiracja na podstawie fragmentu z książki "UPADŁE DAMY II RZECZPOSPOLITEJ".


BEZWZGLĘDNE, ZDECYDOWANE I ZABÓJCZO NIEBEZPIECZNE.
NAJWIĘKSZE ZBRODNIARKI II RZECZPOSPOLITEJ!

Księżniczka Zyta zamordowała swojego narzeczonego z zimną krwią, po czym zamknęła się w łazience, aby wziąć kąpiel. Niezaspokojona nimfomanka czy zdradzana kobieta na skraju załamania nerwowego?

Korzystał Pan z usług mojego ciała, dochowałam tajemnicy przed żoną i ludźmi, a teraz jestem w niedostatku… Takich listów do zupełnie obcych mężczyzn znudzona milionerka wysłała kilkadziesiąt. Ku jej zdumieniu wkrótce zaczęły do niej spływać pieniądze. Duże pieniądze. Wpadła, gdy szantażowi nie uległ powszechnie szanowany ksiądz kanonik…

Ekskluzywny dom schadzek z nastoletnimi dziewczynkami był ulubionym miejscem spotkań poznańskich elit. Nikt nie spodziewał się, że mroczny interes prowadzi skromna matka dwójki dzieci. Najbardziej zaskoczony był oczywiście jej mąż.

Życie arystokracji II Rzeczpospolitej pełne było frazesów o moralności. Rzeczywistość zupełnie inna. Hipokryzja, skandale i najniższe instynkty. A upadłe damy postanowiły z tego skorzystać.


Bestsellerowa seria "Prawdziwe historie"!
Kilkaset tysięcy sprzedanych egzemplarzy!


Zachęcam każdą z Was do przeczytania tej i innych książek. Można się dużo ciekawych rzeczy z nich dowiedzieć. 


Przedstawiam Wam Małgorzatę Genzlerową



Kim jest Małgorzata Genzlerowa? 
Jaką jest kobietą? 
Tego dowiecie się czytając fragment o tej bohaterce w książce "Upadłe Damy II Rzeczpospolitej".




16 komentarzy:

  1. Ewa! Jak slicznie Ci to wyszlo! <3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczyłaś mnie Ewcia tym Twoim makijażem, jest boski, zniewalający i perfekcyjnie wykonany ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję udanego debiutu:) Świetnie wyglądasz w czerwonych ustach i ciemnym makijażu oczu:) Jeśli będę miała okazję, chętnie zapoznam się z tą książką. Lubię czytać tego typu historie, które przedstawiają prawdę bez lukrowania i owijania w bawełnę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż, pasuje Ci taki kolor szmineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is a good posting, I was wondering if I could use this write-up on my website, I will link it back to your website though. If this is a problem please let me know and I will take it down right away
    jeux barbie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor na ustach :)
    Fajnie Ci wyszedł makijaż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...