wtorek, 3 kwietnia 2012

Moje wiosenne promocyjne zakupy ;)

Cześć dziewczyny :)
Dzisiaj pokażę Wam co kilka dni temu kupiłam będąc z koleżanką na zakupach :)  Troszkę musiałam poprawić sobie nastrój, bo ostatnio jest dość kiepski. Ale z czasem mam nadzieję na poprawę.  W prawdzie nie ma tego dużo, ale kilka rzeczy mi się skończyło i trzeba było uzupełnić niedobór :)

Ostatnio używam dużo lakieru do włosów i mój dotychczasowy się skończył, więc wręcz musiałam kupić nowy :D bo bez lakieru to ostatnio nie wychodzę z domu, tak się przyzwyczaiłam. Będę teraz próbować lakier z Nivea - był w promocji za 8,49zł w Rossmannie.
Nie mogłam się oprzeć kolejnemu lakierowi z Miss Sporty :) oczywiści też w  promocji za 4,49zł.
Żel pod prysznic tez w promocji za 5,99zł uwielbiam takie zapachy, a jeśli to jeszcze jest scrub lub  żel peelingujący to już całkiem mega :))
Do tego jeszcze płyn micelarny z Bourjois za 11,99zł,  róż za 8,79zł, który wybierałam chyba z 10 minut bo nie wiedziałam na który odcień się zdecydować, najchętniej wzięłabym kilka, ale w końcu wybrałam tylko jeden. No i na sam koniec dwa pędzelki z Essence do cieni za 5,99zł.



Jak Wasze przygotowania do Świąt? Jesteście w trakcie czy już po? A może jakieś zakupy przedświąteczne? Ja za kilka dni wracam do domu i czeka mnie ekspresowe sprzątanko bo dawno nie byłam w domu.

1 komentarz:

  1. Fajne zakupy :) Mam ten płyn micelarny z Bourjois i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...