poniedziałek, 2 kwietnia 2012

TAG: Tell me about yourself award

Nominowała mnie Bellitka z bloga: http://bellitkaa.blogspot.com/  Dziękuję :*



Zasady zabawy
1.Umieścić linka do bloga osoby, od której otrzymałam nominację
2. Wkleić logo na swoim blogu
3. Napisać 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie
4. Nominować 10 kolejnych osób

1. Nie mam jeszcze prawa jazdy, ale próbuję się w końcu przełamać - zostało mi tylko kilka miesięcy do zmiany zasad zdawania, może to mnie w końcu zmobilizuje. 

2. Uwielbiam długo spać ;) całe życie chyba spędzę w łóżku.


3. W tym roku będę mieć już ćwierć wieku :D

4. Od pewnego czasu myślę żeby zapisać się na siłownię, ale coś mi nie wychodzi, hehe zawsze coś stoi mi na przeszkodzie.

5. Planuję zacząć jeździć na rowerze lub kupić sobie rolki i na nich śmigać.
6. Uwielbiam słodkie wina, wytrawne i półwytrawne dla mnie mogą nie istnieć.

7. Uwielbiam słodycze, wszystko co słodkie nie jest mi obce hihi  ;))



Bardzo dużo osób robiło ten TAG dlatego zapraszam do zabawy wszystkich chętnych, którzy jeszcze tego nie robili ;))

3 komentarze:

  1. Też lubię wina słodkie :) to podobno najmniej "winne" wina, ale co tam, liczy się smak i aromat :)
    I słodycze... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez jestem spiochem i uwielbiam słodkosci ;)

    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...