wtorek, 14 lutego 2012

Body Lotion with Green Tea Extract - Balsam do ciała z ekstraktem z zielonej herbaty


Hej!
Dzisiaj Walentynki, a ja siedzę w domciu i nigdzie się nie wybieram. Dlatego też mam trochę czasu żeby napisać sobie kilka postów dla Was. Na pierwszy ogień pójdzie mój ulubiony balsam do ciała z ekstraktem z zielonej herbaty - którego po prostu ubóstwiam (może dlatego, że jeszcze nie znalazłam innego, który byłby lepszy niż ten - ale od czegoś trzeba zacząć).  

Od producenta: Intensywnie pielęgnujący balsam z orzeźwiającym wyciągiem z zielonej herbaty, nawilżającą gliceryną i odżywczym masłem shea. Zapewnia całodzienne nawilżenie suchej skóry, pozostawiając na niej relaksujący, świeży zapach.
Produkt jest godny polecenia, na prawdę pozytywnie mnie zaskoczył. Ma wygodne duże opakowanie i przyzwoitą cenę - a jeśli jest w promocji to już całkiem super ;)).



  • Ma super zapach, nie jest dławiący tylko delikatny i świeży. 
  • Jest bardzo wydajny - mam już go chyba ponad pół roku i jeszcze się nie kończy, a regularnie go używam (to już mój 3 balsam z tej serii). 
  • Szybko się wchłania, skóra po nim jest miła w dotyku, delikatna, aksamitna niczym jak pupcia niemowlaka. 
  • Nie zostawia tłustych śladów na skórze. 
  • Dobrze nawilża i odżywia skórę dzięki zawartości gliceryny i masła shea. 
  • Konsystencja jest lekka i lejąca.  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...