czwartek, 27 czerwca 2013

NAIL TEK czyli miód na moje paznokcie :)

Dzisiaj mam dla Was długo już oczekiwaną recenzję odżywek NAIL TEK, które już od dłuższego czasu robią furorę na naszym polskim rynku oraz obiecaną już dawno metamorfozę moich paznokci z których jestem megaaa dumna :)

O tych odżywkach dowiedziałam się jakieś 6 lat temu kiedy poszłam do kosmetyczki i chciałam zrobić sobie tipsy na swoją studniówkę. Niestety, a może stety Pani kosmetyczka odradziła mi tego typu zabawy. Popatrzyła na moje paznokcie i powiedziała, że nie zrobi mi tipsów bo mam tak słabe, cienkie i miękkie paznokcie, że szkoda ich niszczyć. Wtedy właśnie wspomniała o odżywkach NAIL TEK i o tym jak wyprowadza nimi pięknie paznokcie swoich klientek. Oczywiście trochę się wtedy oburzyłam, no bo w końcu skoro przychodzę do salonu i płacę za usługę to dlaczego ktoś ma mi zabraniać? W końcu to w jej interesie było, żeby mieć jak najwięcej klientek. Ale teraz się cieszę z tego faktu, bo tak to swoje pierwsze tipsy zrobiłam dopiero 3 lata temu, a nie 6. Do dzisiaj trochę żałuję, że dałam sobie je zrobić tzn. sama sobie je musiałam zrobić - a dlaczego? A dlatego, że poszłam na kurs robienia tipsów no i wtedy musiałam się nauczyć robić je na własnych paznokciach. Mimo, że ładnie wyglądają takie równiutkie pazkocie (tipsy) to teraz uważam, że nie ma to jak własne naturalnie długie i wychodowane. Przynajmniej mam satysfakcję, że coś mi się udało z nimi zdziałać. Ale o tym to może kiedy indziej. Wracając do Pani kosmetyczki to szczerze mówiąc, nie uwierzyłam jej, że niby ta odżywka może pomóc moim paznokciom i nagle zrobią się twarde, długie niczym nos pinokia i nie będą się rozdwajać. Oczywiście wiadomo, że do tego potrzeba czasu. Kuracja NAIL TEKiem trwa od 4 tygodni do 6, potem trzeba zrobić przerwę jakieś 2 miesiące i można zacząć od nowa. Z tego co mówiła mi Pani kosmetyczka to najpierw trzeba przez 6 dni nakładać warstwa po warstwie odżywkę,a 7 dnia wszystko zmyć i od nowa, więc moje szkolne kieszonkowe nie wystarczyłoby mi na jedną wizytę u kosmetyczki,a co dopiero na całą taką kurację od A do Z. Więc spasowałam. Dowiedziałam się tylko jaką nazwę nosi ta odżywka, ale również zostałam poinformowana, że ja jej nie mogę kupić bo jest ona sprzedawana wyłącznie kosmetyczkom gdyż jest sprowadzana z USA. Koszt jednej do ok 40 zł, co wtedy wydawało mi się bardzo dużo jak na odżywkę o pojemności lakieru do paznokci. Teraz dam za nią każde pieniądze bo wiem, że działa cuda:) 
No i tak zakończyła się moja akcja z NAIL TEK iem nim się jeszcze zaczęła :D Potem odpuściłam sobie dbanie o paznokcie, odżywki itp no i przy okazji ta nazwa wyleciała mi z głowy. Minął jakiś czas i znów usłyszałam o nich, wtedy już dość głośno było na różnych portalach i z ciekawości poszukałam na allegro...aż w końcu znalazłam :) Pierwsze co to poczytałam troszeczkę "z czym to się je" i zamówiłam - bazę podkładową i nawierzchniową, akurat trafiłam na jakąś promocję i za dwie zapłaciłam ok 35zł razem z przesyłką. Tak się właśnie na dobre zaczęła moja przygoda z tymi cudeńkami. Na początku nie byłam systematyczna i nie udało mi się osiągnąć tego co teraz. Nie ma co się dziwić jak używałam jej raz na tydzień, albo jak już sobie przypomniałam :D Pierwszy zestaw zużyłam razem z mamą nie widząc żadnej różnicy. 
Jakiś czas temu pisałam o tym, że zaczynam kurację od nowa i muszę wytrwać w swoim postanowieniu, paznokcie miałam w opłakanym stanie...zresztą może część z Was widziała je w tym poście [KLIK].  A dzisiaj czas na kontynuację i opinię o tym wszystkim co się z nimi działo. 
Wybaczcie, ale ten post będzie dość długi, więc może nie każdy dotrwa do końca :)
Na początek o odżywkach, które mnie uratowały, a na koniec fotorelacja z mojej paznokciowej kuracji :)




Od producenta:


Formuła II, Intensive Therapy ochronna odżywka do paznokci cienkich, miękkich lub rozdwajających się.


Jest bardzo często stosowana na początku terapii. Większość kobiet, które nie mogą wyhodować swoich paznokci ma problemy z wolną krawędzią. Ich paznokcie rozszczepiają się na końcach, na oddzielne warstwy. Te warstwy, będące cienką biologiczną tkanką, odrywają się oraz są podatne na wyginanie i rozdarcia. Formuła II, Intensive Therapy koryguje ten stan, trwale łącząc warstwy ze sobą. Ta zintensyfikowana odżywka wzmacnia i pogrubia cienką, miękką płytkę paznokciową, czyniąc słabe paznokcie mocnymi i elastycznymi. W zależności od tego jak szybko rosną paznokcie, cały proces trwa od 4 do około 6 tygodni. W przypadku miękkich paznokci należy poczekać, aż wyrośnie nowa, wzmocniona płytka (3-6 miesięcy) i dopiero potem kontynuować pielęgnację Formułą I, Maintenance Plus.


Foundation II podkładowa odżywka do paznokci cienkich, miękkich lub rozdwajających się.
                                                                 
Wyrównujący lakier podkładowy zawierający składniki odżywcze Formuły II – do paznokci cienkich, miękkich lub rozdwajających się. Posiada mikrowłókna i naturalne wypełniacze. Idealnie wygładza nierówną powierzchnię paznokci. Dzięki znakomitej przyczepności zwiększa trwałość manikiuru – umożliwia dłuższe noszenie barwnego lakieru. Foundation II jest zalecana do stosowania w profesjonalnym manikiurze terapeutycznym.

 Formuły Nail Tek to odżywki do paznokci w formie bezbarwnego lakieru. Można je stosować zarówno jako lakier podkładowy (baza) oraz jako lakier zabezpieczający (top). Aby zapewnić efektywne realizowanie trzech funkcji - odżywiania, uszczelniania i ochrony - należy codziennie rano nakładać jedną cienką warstwę odpowiedniej Formuły Nail Tek, bez zmywania istniejących. Co 6-7 dni należy zmyć wszystko bezacetonowym zmywaczem, wykonać manikiur terapeutyczny i rozpocząć codzienną pielęgnację od nowa - w analogiczny sposób.

 Formuły Foundation są unikalnymi odżywkami podkładowymi. Żadna inna firma paznokciowego przemysłu nie oferuje podobnego produktu. Foundation posiada mikrowłókna i naturalne wypełniacze oraz wiąże pozostawiając lepką, matową powierzchnię. Idealnie wygładza płytkę paznokcia. Dzięki znakomitej przyczepności umożliwia długie noszenie barwnego lakieru. Te wyrównujące lakiery podkładowe zawierają składniki odżywcze odpowiadającym im Formuł ochronnych:


 Jak wykonać manikiur terapeutyczny:

  1. Usuń lakier i ukształtuj wolną krawędź paznokcia za pomocą KRYSZTAŁOWEGO PILNIKA Nail Tek.
  2. Delikatnie odsuń skórki, zmiękczając je wcześniej przeciwgrzybiczą oliwką RENEW.
  3. Usuń tłuszcz i zanieczyszczenia z powierzchni płytki, przemywając ją preparatem optymalizującym STEP ONE.
  4. Nałóż lakier podkładowy - odpowiednią odżywkę podkładową Foundation I, II, III lub XTRA.
  5. Nałóż 2 warstwy lakieru kolorowego.
  6. Nałóż lakier ochronny QUICKEN.
  7. Na koniec zastosuj wysuszacz 10-SPEED.
  8. Zalecane jest, by pomiędzy wizytami w gabinecie klientka codziennie nakładała jedną cienką warstwę odżywki ochronnej Formuły I, II, III lub XTRA, dobranej odpowiednio do jej typu paznokci.
Zamiast odżywki podkładowej Foundation (I, II, III lub XTRA) i lakieru QUICKEN można zastępczo stosować Formułę Nail Tek do codziennej pielęgnacji zarówno jako podkład, jak również jako lakier ochronny. Dobieramy wtedy odpowiednią Formułę I, II, III lub XTRA i nakładamy ją bezpośrednio na płytkę paznokcia (w zastępstwie odżywki podkładowej Foundation) oraz na lakier kolorowy (w zastępstwie lakieru ochronnego QUICKEN).
Jednakże do profesjonalnego manikiuru stanowczo rekomendujemy stosowanie odżywek podkładowych Foundation w połączeniu z lakierem ochronnym QUICKEN.


A teraz coś na co każda z Was chyba czekała...

 Moje paznokcie przed kuracją (październik 2012):




 Moje paznokcie w trakcie kuracji (grudzień 2012):



 Moje paznokcie w trakcie kuracji (kwiecień/maj):




 Moje paznokcie (stan na dzień dzisiejszy):

 Zdjęcia mówią same za siebie. Nawet nie wiem co jeszcze mogę dodać. Ale powiem Wam jedno kocham te odżywki i nigdy z nich nie zrezygnuję. Wiem po sobie, że działają i każdemu z czystym sercem mogę polecić. Teraz jeszcze tylko muszę sobie poradzić z żółtą płytką :( BO JEST PASKUDNA Nie wiem czym to może być spowodowane bo nigdy aż tak długich paznokci nie miałam więc nie orientuję się czy moja "biała" część paznokci kiedykolwiek była biała. Także albo mam już taki kolor płytki, albo to skutek lakierów. Ale jakby nie patrzył jestem dumna, że udało mi się wytrwać i dotrwać do takiego momentu jak teraz :) Nigdy więcej obgryzania, skubania itp !!


Życzę każdej z Was takich pazurków :) No może nie każdej, bo pewnie większości z Was taka długość nie odpowiada :D



Macie jakieś sposoby na wybielenie paznokci? 
Tylko nie chce tych specjalnych lakierów, które mają niby wybielać bo to nie działa :/




16 komentarzy:

  1. Ja właśnie zaczynam, dokładnie wczoraj zaczęłam i też szykuję wpis właśnie na ten temat.

    piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam odżywke z eveline i jestem zadowolona z efektów u Ciebie też mega poprawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem na kuracji Nail Tekiem i jestem naprawdę bardzo zadowolona, widzę efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje pazurki przeszły totalną metamorfozę :). Pamiętam jak jakiś rok temu moje były podobne do tych na Twoim pierwszym zdjęciu, a teraz mam długie i zadbane dzięki eveline.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! efekt jest powalający;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dostałam nail teki i od poniedziałku zaczynam działać xD

    OdpowiedzUsuń
  7. metamorfoza jest niesamowita !
    uwielbiam i stosuję NailTeka, będę mu wierna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście metamorfoza pazurków oszałamiająca, piękny kształt i długość. Z moich obserwacji wynika, ,że nie często Ci się łamią. Chyba się przerzucę z mojej Eveline na NailTeka. Gratuluję wyhodowania tak ładnych gatunków :D

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze, co za różnica! NailTek jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt jest wspaniały, paznokcie zmieniły się o 180stopni! rewelacjaaaa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są rewelacyjne, korzystam od końca września i wyraźnie widać poprawę. Od czasu do czasu któryś pęknie, ale już coraz rzadziej. Niedawno skróciłam, ale odrastają całkiem szybko. Również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piszesz o żółtych płytkach paznokciowych - formaldehyd zawarty w odzywce to robi, dodatkowo jest rakotwórczy. też miałam wspaniałe paznokcie ale niestety zażółcone brzydkie płytki, po odstawieniu odzywek z formaldehydem kolor płytki wrocił do normy. Podobno citra nail tek nie zawiera formaldehydu. niestety kupiłam zestaw xtra fioletowy i ma formaldehyd - niezauważyłam w spisie skladników - poużywam ale króciutko i spróbuje zestaw citra.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. a fe jakie plamy krechy i ten kolor:( to własnie robi ta odżywka

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, kąpiel w żelatynie lub oliwie z oliwek z olejkiem rycynowym na ciepło i paznokcie będą białe ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...