sobota, 1 czerwca 2013

GOLDEN ROSE już w nowej Galerii Rzeszów - ZAPRASZAM


Może większość z Was wie, że w Rzeszowie można kupić kosmetyki z GOLDEN ROSE. Do tej pory można było to zrobić tylko i wyłącznie w Galerii Lazur CH E. Leclerc (ul. Rejtana 69), a od niedawna można je również zakupić na nowo otwartym stoisku w Galerii Rzeszów (Al. Piłsudskiego 44) na które Was zapraszam :)

Chyba nie muszę Wam mówić, że to przede wszystkim mój raj lakierowy :D Ale ostatnio próbuję się przekonać do ich kolorówki, a nie powiem robi wrażenie :)) Po ostatniej wizycie na tym stoisku mocno się zastanawiam nad kilkoma rzeczami :D

Na obu stoiskach możecie kupić wszystko to co Wasze oczy zobaczą, serce zapragnie, no i portfel pozwoli :)

Bardzo miły personel udzieli Wam rad odnośnie doboru kosmetyków, więc nie bójcie się tam zajrzeć. Stoisko mieści się na poziomie -1 przed Rossmannem. 

A teraz zobaczcie same w czym można przebierać :P mnóstwo lakierów i nie tylko, aż ciężko się zdecydować ;) A ceny bardzo niskie w porównaniu do innych marek. Ja osobiście polecam każdemu !! Oczywiście Golden Rose to nie tylko lakiery, macie możliwość zakupu cudownej kolorówki, którą mam nadzieję za niedługo ugoszczę u siebie :) A już za kilka dni będzie można kupić kolejną nowość wprowadzoną na rynek czyli lakiery piórkowe.





















 Niby malutkie stoisko takie niepozorne, a potrafi poprawić humor na cały dzień :D

Jeśli macie ochotę zaszaleć to zróbcie to z GOLDEN ROSE w Galerii Rzeszów ;))  
ZAPRASZAM !!

Galeria Rzeszów (poziom -1)
Al.Piłsudskiego 44
35-001 Rzeszów

I jak Wam się podoba nowe stoisko? Prawda, że ładne :) 
Znajdziecie tam same ciekawe rzeczy. Uwierzcie, że warto się tam wybrać.


17 komentarzy:

  1. Byłam, byłam, nawet lakier z mojej ostatniej notki tam kupiłam. Super, że jest tam to stoisko, bo blisko do Galerii z centrum czy to z autobusu czy nawet autem dojechać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, teraz lepiej trafić do tego miejsca :) ale polecam również wybrać się do Galerii Lazur CH.E. Leclerc - mają być te nowe piaskowe lakiery :)

      Usuń
  2. hmm ciekawe czy gdzieś niedaleko mnie jest takie stoisko golden rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd jesteś?
      W woj. podkarpackim GOLDEN ROSE jest tylko w 2 miejscach. Bo tak to raczej nigdzie indziej ich nie kupisz :((

      Usuń
  3. Malina przestań!;D Musiałaś o tym napisać?;P
    Ja się boje tam chodzić;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się :P Ja byłam ostatnio i żyję :P Poza tym nim się zawali góra to zdążysz się obkupić bo to na -1 jest :P

      Usuń
    2. W sumie,to jest myśl;D

      Usuń
  4. przechodziłam , widziałam ale kasy nie miałam;p

    OdpowiedzUsuń
  5. wow super :) szkoda ze mam daleko ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam kupowałam i jak będę kiedyś jeszcze w rzeszowie to na pewno odwiedzę:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...