wtorek, 21 lutego 2012

Maseczka regenerująca "Len i Rumianek" - Joanna, Naturia

Hej ! !
Dzisiaj mam dla Was maseczkę regenerującą do włosów zniszczonych, po trwałej ondulacji i rozjaśnianiu. Wprawdzie ja ani nie rozjaśniałam włosów ani nie miałam nigdy trwałej, ale skusił mnie zapach tej maseczki. Do wybory jest 3 maseczki , wybrałam tą z racji ,że mam zniszczone włosy częstym prostowaniem, a że kosztowała coś ok 7zł to czemu nie. Te dwie pozostałe jakoś nie przekonały mnie swoim zapachem. Maseczka zawiera składniki naturalne, które działają nawilżająco i regenerująco na włosy. 
Len - bogaty w naturalne kwasy tłuszczowe odżywia i nawilża włosy, zmiękcza je i ułatwia układanie.
Rumianek - zawiera wiele substancji o działaniu łagodzącym, ochronnym i regenerującym.


Już po pierwszym użyciu zauważyłam, że włosy są bardzo miękkie (przyjemne w dotyku), delikatne, błyszczące, wygładzone i dobrze się układają.  Nie puszą się, są sypkie i bardzo ładnie pachną (zapach utrzymuje się długo na włosach). Jedyną zauważalną wadą jaką posiada ta maseczka jest elektryzowanie się włosów już po wysuszeniu .Uważam że warto ją wypróbować,a jeśli komuś nie będzie odpowiadała to zawsze można traktować ją jako odżywkę do włosów :))

A Wy co o niej sądzicie?
Może znacie jakieś inne dobre, a tanie maseczki?

1 komentarz:

  1. Zostałaś oTAGowana: http://nuttinbutstyle.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...