czwartek, 7 marca 2013

Serum wydobywające blask koloru - PANTENE

Od producenta:
Pełen życia blask dla włosów farbowanych lub rozjaśnianych.

Pojemność:
75ml

Cena:
 ok 23zł


Mam mieszane uczucia co do tego serum. Niby serum ma wydobywać blask koloru, ale jednak tego nie robi - przynajmniej ja tego nie zauważyłam. Producent pisze, żeby nakładać produkt głównie w końcówki włosów, więc jak dla mnie nie jest widoczne wydobycie koloru, co innego gdybym nakładała serum na całe włosy - to może i coś by można było zauważyć. 
Pierwsze moje wrażenie po wyciśnięciu tego serum na rękę było takie..."O nieee, przecież zaraz będę musiała myć włosy od nowa, bo będą tłuste :// " - jednak myliłam się. Serum faktycznie przypomina taka tłustą oliwkę, ale po wsmarowaniu we włosy one wcale nie są tłuste, mimo, że dłonie pozostają tłuste :)) więc to ogromny plus. 
Nie przetłuszcza to włosów w ogóle. Do tego serum ma bardzo przyjemny zapach. Przypomina mi zapach produktów, które używają panie w salonach fryzjerskich  (zawsze się wtedy zastanawiam co zostało użyte bo tak ślicznie pachnie). Serum jest bardzo wydajne, odrobina na dłoń i wystarcza nam na wsmarowanie we wszystkie końce włosów. Pompka przy pomocy której wydobywamy serum nie zacina się, możemy spokojnie wycisnąć odpowiednią ilość serum. Przyciskamy pompką 2-3 razy i wystarczy. Włosy po wysuszeniu są bardzo gładkie, czuje się ich miękkość w dotyku do tego przyjemnie pachną i wyglądają na odżywione. Jedyny minus dla mnie jest taki, że za tą cenę nie widzę tego wydobycia koloru jaki producent nam oferuje.


A u Was jak działa?
Używałyście go? 


 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...