poniedziałek, 2 września 2013

eFoxcity - ciuszkowy zawrót głowy

Jakiś czas temu pisałam Wam o sklepie internetowym http://www.efoxcity.com/ w którym każdy znajdzie coś dla siebie.

 Beautiful Wedding Dresses

Dzisiaj chciałam Wam pokazać co jeszcze można w nim kupić. 
Znajdziecie w nim śliczne summer dresses online, eleganckie discount evening dresses oraz fajne men's t-shirts. Aż ciężko się na coś zdecydować, tyle jest pięknych rzeczy i do tego ceny nie są wygórowane.  
Jest tu tyle ślicznych sukienek, aż chciałoby się mieć je wszystkie :) Kilka mnie zaciekawiło, ale kurcze do takich długich sukienek trzeba tez mieć odpowiedni wzrost :/ ślicznie wyglądają na bardzo wysokich dziewczynach. Niestety ja bym wyglądała w nich nieproporcjonalnie ehh

Zobaczcie sami: 


I jak Wam się podoba? 
Znajdziecie coś dla siebie? 








4 komentarze:

  1. Świetne sukienki, bardzo podobają mi się :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. niektóe suknie i sukienki są tak cudowne że aż nie moge na nie patrzeć bo mi się smutno robie, że nie moge mieć ich wszytskich ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, ta bluzka co niby wielka dłoń trzyma jest świetna! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...