środa, 24 października 2012

TAG: Moje włosy w pigułce

Zostałam oTAGowana przez ziuzia21 z http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/
Dziękuję Ci kochana ;))


Zasady:
- odpowiedzieć na 13 pytań,
- oTAGować 5 osób.


 1.Twój naturalny kolor włosów?
Brąz.

2.Twój obecny kolor włosów?
Mix czekolady i ciemnego brązu :))

 3.Aktualna długość Twoich włosów?
Do ramion, tył krótszy, a przód dłuższy.

4.Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy?
Teraz to już sama nie wiem, czy chce mieć dłuższe.

5.Jak często podcinasz końcówki?
Ojj za rzadko.

6.Twoje włosy są proste,kręcone czy falowane?
Matka natura dała mi falowane, ale ja je prostuję :D

7.Jaką porowatość mają Twoje włosy?
Wysokoporowate

8.Jakie są Twoje włosy ( np.normalne,przetłuszczające się,suche itp.)?
Normalne.

9.Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
Mycie 2 razy szamponem, potem odżywka.Następnie rozczesuje, jak mam więcej czasu to schną same, a jak nie to suszaraaa i prostownica. Potem tapir i lakier ;))

10.Czego nie lubią Twoje włosy?
Wilgoci, wiatru no i chyba częstego prostowania ;(

11.Co lubią Twoje włosy?
Mnie :))

12.Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
Jeśli nigdzie nie wychodzę to tzw. "ICEK" wtajemniczeni wiedzą o co chodzi :D 
A tak to rozpuszczone, wyprostowane i ładnie uniesione od nasady :)

13.Gdyby Twoje włosy umiały mówić,to co by powiedziały?
Koniec z farbowaniem, suszeniem suszarką, prostowaniem. 
Zajmij się w końcu nami tak jak trzeba :D

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...