niedziela, 7 października 2012

Spotkanie Podkarpackich Blogerek - 06.10.2012 Rzeszów

Witajcie Moje Drogie !
Wczoraj miałam przyjemność uczestniczyć w przemiłym spotkaniu podkarpackich blogerek, które zorganizowała Justynka z bloga http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/ - Kochana gdyby nie Ty, to nie byłoby wczorajszego spotkania :*  Dziewczyny były i są cudowne. Atmosfera spotkania była bardzo przyjazna. Cieszę się, że mogłam poznać te wszystkie niesamowite istotki - są boskie ;)
Dziękuję Wam dziewczynki za wczorajsze popołudnie :)
Chciałabym również podziękować wszystkim firmom od których  każda z nas dostała cudowne kosmetyki.
- P&G Polska http://www.pg.com/pl_PL/ 
- Pierre Rene http://www.pierrerene.pl/
- Venita http://www.venita.com.pl/ 
- Perfecta http://www.perfecta-kosmetyki.pl/  
- Avon - Klaudia Rozwadowska ( 518748376)


Spotkanie odbyło się w pizzerii VIVA LA VITA w Rzeszowie przy ulicy Mickiewicza 9.


 Z Panią Małgorzatą z OEPAROLU, która na wstępie poruszyła temat Walki z Rakiem Szyjki Macicy, którą zajmuje się Fundacja Kwiat Kobiecości http://www.kwiatkobiecosci.pl/

Na początek spotkania oczywiście przywitanie lampką białego wina, a potem na zaspokojenie głodu po wyczerpujących chwilach podczas oglądania kosmetyków coś na ząb.

 









 




  


 A o to cała nasza siódemka:

Od lewej:

Nasza organizatorka Justynka dla każdej z nas przygotowała takie o to plakietki z imionami, które zostaną nam na pamiątkę:

Swoją obecnością zaszczyciły nas dwie firmy, które przedstawiły nam swoje produkty.
- firma OEPAROL, którą reprezentowała Pani Małgorzata Olszewska z Warszawy
 




















- firma AVON, którą reprezentowała Pani Aneta Osypanka oraz Klaudia Rozwadowska ( 518748376)

A tu już zasypane wszystkimi pakuneczkami :)

Sylwia, Jagoda,  Mariola,  Izabela i ja

A tu nasza Pani  "fotograf" Asia, której brakuje na zdjęciach...


Asia, Justyna, ja i Izabela wciąż przeglądamy zawartość torebek... :)

Zasłuchane dziewczynki - Justyna i Asia.

A tu zabieg na dłonie wykonany przez Panie z firmy AVON:


 Jagoda ... Ahhh jak cudnie pachną, prawda? :D


A na zakończenie nasze wzajemne prezenty "niespodzianki":


Jeszcze raz dziękuję dziewczynom za efektywny i uroczo spędzony wspólnie czas :) oraz wszystkim firmom za upominki, które otrzymałyśmy.
A jutro szczegółowy post wszystkich otrzymanych upominków od poszczególnych firm. 

P.S. Dziewczyny musimy się umówić na kawkę i ciasteczko niedługo :)

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za obecność - jesteście niesamowite :):*

    P.S Jak ja wyszłam na tym zdjęciu z Asią...
    O nie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o..to samo chciałam powiedzieć.. na tym zdjeciu gdzie wszystkie sie tak cudnie uśmiechacie filmowo do aparatu ja nurkuje łbem w dół...ja sie pytam: dlaczego żadna nie krzyknęła do mnie: Jagoda zdjecie!! haha

      Usuń
    2. Haha widac na tym zdjęciu z jakim profesjonalizmem robiłam zdjęcia;D

      Usuń
  2. Jaaa, ja też chcę następnym razem :(

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...