poniedziałek, 8 października 2012

No i po spotkaniu podkarpackich blogerek

Witajcie!
Tak jak obiecałam, dzisiaj zaprezentuję Wam jakie produkty dostałyśmy w sobotę na Spotkaniu Podkarpackich Blogerek od różnych firm, którym serdecznie dziękuję :*


- Shiny Box http://shinybox.pl/
- Avon - Klaudia Rozwadowska ( 518748376)


A to poszczególne upominki od każdej firmy:

OEPAROL


TSO MORIRI



AVET PHARMA



SHINY BOX



FARMONA



MARIZA

WIBO


P&G POLSKA

PIERRE RENE


VENITA


PERFECTA


AVON - Klaudia Rozwadowska ( 518748376)




A to moja niespodzianka:


Jeszcze raz dziękuję wszystkim firmom z osobna za wszystkie upominki :) oraz cudownym dziewczynom z którymi mam nadzieję niebawem się spotkam na kawkę :)

5 komentarzy:

  1. A kiedy następne spotkanie? Może wpuścicie mnie do swojego grona? Chętnie bym Was wszystkie poznała!

    OdpowiedzUsuń
  2. ile dobroci! :) przyjemnego zużywania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkanie mam nadzieję,że odbędzie się niebawem - bo już mi tęskno za Wami:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...