piątek, 26 października 2012

L'OREAL Volume Million Lashes Extra Black

Od producenta:
L'OREAL Volume Million Lashes - rzęsy 4 razy grubsze i rozdzielone, bez nadmiaru i bez grudek.
Nowa generacja maskary dla uzyskania efektu objętości miliona rzęs.
Dzięki specjalnej szczoteczce "Millionizer" rzęsy się nie sklejają. Są idealnie rozdzielone i wydają się gęstsze oraz dłuższe.

Cena: ok 50zł

Niestety zawiodłam się okropnie :(
Tak bardzo chciałam mieć ten tusz, że jak już go kupiłam to pożałowałam tego zakupu. 
Dobrze, że kupiłam go w promocji za ok 32zł. 
Ja mam swoje długie rzęsy. Chciałam jedynie mieć intensywnie czarne i pogrubione rzęsy. Producent zapewnia, że ten tusz pogrubia rzęsy aż 4 razy na tyle, że widać efekt miliona rzęs. U mnie się nie sprawdza całkowicie. No chyba, że to wina tego tuszu, albo Pani mi taki sprzedała. 
Już od samego początku tusz był bardzo gęsty. Po nałożeniu jednej warstwy, rzęsy były sklejone, nie było żadnego efektu miliona rzęs. Trzeba je rozczesywać, ale to też problem bo tusz bardzo szybko wysusza się na rzęsach i ciężko je ładnie rozdzielić :(( No i same grudki tuszu pozostawały na moich rzęsach  :// Tak jak bym miała druty odstające ://
A na szczoteczce miałam wrażenie, że było za dużo tego tuszu, więc ten dozownik nie jest aż tak precyzyjny jak powinien niby być.
No chyba, że to ja coś robię nie tak? :(( Sama już nie wiem. 
Mam ten dusz od półtora miesiąca i mam go dość. Używam go na zmianę z innymi żeby szybko go w końcu skończyć...

Nie kupię jej więcej!!
Dalej muszę szukać swojego ulubionego tuszu :(( ...może mi coś polecicie (szukam bardzo wyraźnego pogrubienia i intensywnego koloru) macie jakieś propozycję?

6 komentarzy:

  1. szkoda że nie pokazałaś jak wygląda na rzęsach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam jej mhm, normalną wersje i jestem zadowolona, może nie powinni jej ulepszać, bo widać tylko spaprali robotę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy tak ją zachwalał, więc w końcu kupiłam...
      A teraz wciąż muszę szukać czegoś idealnego dla mnie, moje rzęsy są za bardzo wymagające :D

      Usuń
  3. kochana nie robisz nic nie tak, miałam kiedyś ten tusz i mam te same odczucia co ty. Do zobaczenia jutro na spotkaniu:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stronię od kosmetyków z LOREAL'a,nie wiem dlaczego,ale nigdy ich nie lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten tusz i byłam zachwycona efektem, jaki dawał na moich rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...