sobota, 11 maja 2013

Na pomoc naszym lakierom przychodzi - Rozcieńczalnik do lakierów :D

Może większość z Was wie, że jest takie cudo, któro pomoże nam uratować nasze lakiery przed ostateczną zagłada. Jeśli natomiast jeszcze nie słyszałyście o czymś takim to warto się w to zaopatrzyć.



Nieraz mamy jakieś ukochane lakiery, które mają już swoje "lata" i niestety nie da się nimi już malować, a z jakichś względów nie chcemy ich wyrzucać. Więc na pomoc przychodzi nam super fajny i wydajny :D rozcieńczalnik do paznokci.
Wystarczy, że do buteleczki z lakierem zaaplikujemy kilka kropelek tego płynu oczywiście w zależności jaki jest stan naszego posiadanego lakieru :D no i po zakręceniu i kilku ruchach buteleczką, lub też wymieszaniu pędzelkiem (jak kto woli), nasz lakier będzie prawie jak nowy. Jesteśmy w stanie go uratować przed śmiercią ostateczną :))
Prawda, że proste?
I jakie pomocne :))

Ja polecam ten, gdyż jest bardzo wydajny, a jego cena to ok 11zł i wystarczy nam na bardzo długo :)
Można go kupić w hurtowniach kosmetycznych, lub w mniejszych sklepikach z kosmetykami. Rossman i Natura raczej takich specyfików nie posiada, więc tam się nie kierujcie. 


I jak fajna sprawa?
Używacie, czy wolicie wyrzucić lakier i kupić nowy?



14 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, muszę go mieć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko się z nim gdzieś spotkam to się zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę poszukać czegoś takiego

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go ale bardzo rzadko używam, może kilka razy , dlatego służy mi któryś rok z kolei i wciąż działa :) chociaż nieprawdą jest że wystarczy kilka kropli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisałam, że to w zależności od stanu naszego lakieru :D mi wystarcza kilka kropelek

      Usuń
  5. ciekawe czy do topów do lakierów też się nada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm no wiesz kiedyś próbowałam do bazy go dolać bo już nie szło nią nic zrobić, no i działa tak jak i na lakierach tylko, że wtedy troszkę traci się na jakości tejże bazy :)

      Usuń
  6. wiedziałam, że coś jest, ale nie wiedziałam, że tak dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już wiesz :) u mnie się sprawdza od dawien dawna :))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze z reklamami albo wpisami typu "obserwuję - zapraszam do mnie", "obserwuj" będą ignorowane i usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...